Promoting student argumentation by computer-supported instructional methdos
Promoting student argumentation by computer-supported instructional methdos
Tallennettuna:
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (73 sivua, 76 sivua useina numerointijaksoina) : kuvitettu |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
eng fin |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2021.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede, 2021 |
Sarja | JYU dissertations, ISSN 2489-9003; 388. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Timo Salminen |
Painettu |
978-951-39-8673-5 |
ISBN |
978-951-39-8672-8 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hae kokoteksti |