Social media and networks as communicative acts : vulnerabilities and possibilities for the pedagogies of the future : an empirical hermeneutical study of Finnish and Greek teachers’ and students’ experience
Social media and networks as communicative acts : vulnerabilities and possibilities for the pedagogies of the future : an empirical hermeneutical study of Finnish and Greek teachers’ and students’ experience
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
101 sivua, 68 sivua useina numerointijaksoina : kuvitettu ; 25 cm Yhteenveto-osa julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki, Department of Teacher Education,
2016.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, 2016 |
Sarja | Tutkimuksia / Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteellinen tiedekunta, opettajankoulutuslaitos, ISSN 1799-2508; 388. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Helsinki : Unigrafia |
Lisätiedot | Marianna Vivitsou |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa, PDF) |
9789515120441 |
ISBN |
978-951-51-2043-4 nidottu |
Hae kokoteksti |