Marketing-oriented strategy concept and its empirical testing with large sawmills = Markkinointilähtöinen strategiakäsite ja sen empiirinen testaus suurilla sahoilla
Marketing-oriented strategy concept and its empirical testing with large sawmills = Markkinointilähtöinen strategiakäsite ja sen empiirinen testaus suurilla sahoilla
Tallennettuna:
Ulkoasu |
102 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Julkaisija |
Helsinki :
Society of Forestry in Finland : Finnish Forest Research Institute,
1993
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, 1994 |
Sarja | Acta forestalia Fennica, ISSN 0001-5636; 240. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Tampere : Tammer-paino) |
Lisätiedot | Juha S. Niemelä |
ISBN |
951-651-096-5 nidottu |
DOI | 10.14214/aff.7686 |
Kontrolloimaton nimeke |
Markkinointilähtöinen strategiakäsite ja sen empiirinen testaus suurilla sahoilla |
Hae kokoteksti |