Pohjoismaiset markkinointipäivät Tampereella 1.-3.9.2004
Finna-arvio
Pohjoismaiset markkinointipäivät Tampereella 1.-3.9.2004
Tallennettuna:
Kieli |
suomi |
---|---|
Huomautukset |
Sisältöä: Esko Aho markkinointipäivillä: Media voisi luoda muutosaltista ilmapiiriä / Tarja Kuikka ; Tampereella ehdotettiin: Pohjoismaat tarvitsevat oman "Kärkimediansa" / Tarja Kuikka (ehdottajat: Päivi Aitkoski-Catani Mediatoimisto OMD Finland oy:stä ja Starcom Nordenin Jens Welin) ; Tekniikka ja standardit jakajien avuksi / Markku Kurki (mm. Geographical Information System GIS lehden jakajien apuna) ; Kallis, mutta kannattava? : ruotsalaisten kontakteja ja huomioarvoa mittaava Print Panel / Kaija Jäppinen (Citypaketin toimitusjohtaja Dan Morén). Esko Aho på de Nordiska marknadsdagarna: Medierna kan skapa ett förändringsbenäget klimat, s. 42-43. |
Luokitus | |
Aiheet |