Historiatiedon ja historian ymmärtämisen luonne ja lapsen tapa ymmärtää historiaa
Finna-arvio
Historiatiedon ja historian ymmärtämisen luonne ja lapsen tapa ymmärtää historiaa
Tallennettuna:
Ulkoasu |
[7], 173, [21] s. : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Kurssikirja. |
Julkaisija |
Turku :
Turun yliopiston opettajankoulutuslaitos,
1988.
|
Sarja | Julkaisusarja / Turun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunta, A, Tutkimuksia, ISSN 0359-8829; 124. Turun yliopisto, A, Tutkimuksia, 124. Julkaisusarja A : Tutkimuksia / Turun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunta, ISSN 0359-8829; 124. |
Luokitus |
udkx 159.95 udkx 159.955-053.2 udkx 159.95:37.015.3:372.893 udkx 37.015.3 udkx 37.015.3:372.893:159.95 udkx 372.89 udkx 372.9 udkx 373.55 udkx 93 udkx 930.1 Kasvatuksen ja opetuksen organisaatio. Koulutoimi (udkf 371) Historia. Maailmanhistoria (udkf 93/99) Psykologia (udkf 159.9) udkf 372.893 Historian opetusoppi (ykl 38.299) z HIS:2.2 z HIS:15.3.1 |
Aiheet | |
Lisätiedot | Arja Pilli |
ISBN |
951-880-103-7 pehmeäkantinen |
Hae kokoteksti |