Mediakasvatuksen tietostrategian teoriaa ja käytäntöä
Finna-arvio
Mediakasvatuksen tietostrategian teoriaa ja käytäntöä
Tallennettuna:
Ulkoasu |
189, [8] sivu : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
suomi ruotsi englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti suomi ruotsi |
Huomautukset |
Tekstiä suomeksi ja englanniksi |
Julkaisija |
Helsinki : [Vantaa] :
Helsingin yliopisto, opettajankoulutuslaitos ; Vantaan täydennyskoulutuslaitos,
2000.
|
Sarja | Studia paedagogica, ISSN 1236-2867; 23. Studia Paedagogica / Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitos, ISSN 1236-2867; 23. |
Luokitus |
udkx 681.324 udkx 372.831.677 udkx 654.1 udkx 371.13 Kasvatus. Opetus. Koulutus (udkf 37) Mainonta. Tiedotus. Suhdetoiminta (udkf 659) Tietoliikenne. Radio. Televisio. Internet (udkf 654) Viestintä. Joukkoviestintä (ykl 07) Yksittäiset yliopistot ja korkeakoulut (ykl 38.41) Oppimateriaalit. Opetusvälineet (ykl 38.22) Eri alojen opetusoppi (ykl 38.29) |
Aiheet | |
Lisätiedot | Marja Mononen-Aaltonen ja Anna Lintula (toim.) |
Sisältö/kappaleet | 3 tietuetta |
ISBN |
951-45-9348-0 pehmeäkantinen |
Kontrolloimaton nimeke |
Experiences of a new structure lesson in a virtual classroom Sinua ei voida ymmärtää, ellet itse ymmärrä itseäsi! näyttelijä Liisa Mustosen haastattelu Elävän kuvan immersio Esimerkki Applaud -projektin Videokonferenssi ja visuaalisuus -kurssista vieraan kielen opettajiksi opiskeleville - video-opetukseen liittyvien tietojen ja taitojen pohdiskelua Videoconferencing and visuality : some findings based on 'DESIGN SPANISH'-an integrated language course for art and design Student-to-student interaction between remote sites in international videoconferencing in the context of teacher education : a European experiment analysed from a finnish perspective Yhteisöllistä opetussuunnitelmaa kohden : strateginen suunnittelu ja mediakasvatuksen kehittyvä tieto Vive la différence! : a semiotic view to intercultural communication |
Hae kokoteksti |