Jatkuva laadunparantaminen korkealaatuisena oppimisena : eheyttävä jatkuva laadunkehittäminen (CQI, joka sisältää mm. TQM, TQC yms.) korkealaatuisena oppimisena ja sen edellytyksistä huolehtimisena : teoreettinen perusta ja alustavia empiirisiä tapaustutkimuksia
Finna-arvio
Jatkuva laadunparantaminen korkealaatuisena oppimisena : eheyttävä jatkuva laadunkehittäminen (CQI, joka sisältää mm. TQM, TQC yms.) korkealaatuisena oppimisena ja sen edellytyksistä huolehtimisena : teoreettinen perusta ja alustavia empiirisiä tapaustutkimuksia
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Jatkuva laadunparantaminen korkeatasoisena oppimisena |
---|---|
Ulkoasu |
430, [20] s. : kuvitettu ; 21 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Kansi- ja selkänimeke: Jatkuva laadunparantaminen korkeatasoisena oppimisena. |
Julkaisija |
Joensuu :
Joensuun yliopisto,
1997.
|
Sarja | Kasvatustieteiden tiedekunnan tutkimuksia / Joensuun yliopisto, ISSN 0781-2329; n:o 68. Kasvatustieteiden tiedekunnan tutkimuksia / Joensuun yliopisto, ISSN 0781-2329; 68. |
Luokitus |
udkx 008 udkx 35 udkx 371 udkx 371.2 udkx 371.3 udkx 371:658.562:008 udkx 374 udkx 658.5 udkx 658.562 udkx 37 udkx 658.5/.6 Opetusoppi (ykl 38.2) Aikuiskoulutus. Vapaa sivistystyö (ykl 38.6) Liiketalouden hallinto (ykl 69.1) Kasvatus. Opetus. Kasvatustiede (ykl 38) Tuotannon organisointi ja suunnittelu (ykl 69.12) |
Aiheet |
→
|
Metodologia | |
Lisätiedot | Mauri Åhlberg |
ISBN |
951-708-600-8 |
Kontrolloimaton nimeke |
Jatkuva laadunparantaminen korkeatasoisena oppimisena |
Hae kokoteksti |