Tieteellisen ajattelun kehittyminen luokanopettajakoulutuksessa : kasvatustieteen syventävien opintojen tavoitteiden toteutumisen analyysia fenomenologisen perusnäkemyksen valossa
Tieteellisen ajattelun kehittyminen luokanopettajakoulutuksessa : kasvatustieteen syventävien opintojen tavoitteiden toteutumisen analyysia fenomenologisen perusnäkemyksen valossa
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
204, [43] s. (osa taitettuna) : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Myös engl. päänimeke ja alanimeke |
Julkaisija |
Oulu :
Oulun yliopisto : Oulu University Library [jakaja],
1992.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Kajaani : Oulun yliopisto |
Sarja | Acta Universitatis Ouluensis, Series E, Scientiae rerum socialium, ISSN 0355-323X; 10. |
Luokitus |
nlm LB 2300 Henkiset perustoiminnot (udkf 159.94/.95) udkf 371.13 udkf 159.95 udkf 37.015.32 Opetusohjelmat. Opinto-oppaat (udkf 378.14) Peruskoulu. Lukio (udkf 373) Yliopistot (udkf 378.4) udkx 159.928 udkx 159.955 udkx 165 udkx 165.62 udkx 371.13/.14 udkx 377.8 udkx 378 udkx 378.1 Ajattelun, älykkyyden, luovuuden ja lahjakkuuden psykologia (ykl 14.13) Yliopistot. Korkeakoulut (ykl 38.4) |
Aiheet | |
Lisätiedot | Juha Hakala |
ISBN |
951-42-3331-X pehmeäkantinen |
Hae kokoteksti |