Is a majority enough? : psychological well-being and its relation to academic and prosocial motivation, self-regulation and achievement at school
Is a majority enough? : psychological well-being and its relation to academic and prosocial motivation, self-regulation and achievement at school
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Muut nimekkeet |
Psychological well-being and its relation to academic and prosocial motivation, self-regulation and achievement at school |
Ulkoasu |
Julkaistu myös verkkoaineistona x, 176 sivua : kuvitettu ; 21 cm |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki, Department of Applied Sciences of Education,
2007
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteellinen tiedekunta, 2007 |
Sarja | Tutkimuksia / Helsingin yliopiston soveltavan kasvatustieteen laitos, ISSN 1795-2158; 281. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Yliopistopaino) |
Lisätiedot | Helena Thuneberg |
Verkkoaineisto |
9789521038464 |
Bibliografia |
Sisältää bibliografisia viitteitä. |
ISBN |
978-952-10-3845-7 pehmeäkantinen |
Hae kokoteksti |