Markkinointi arvon muodostamisen prosessina ja sen yhteys yrittäjyyden mahdollisuusprosessiin : tapaustutkimus kuuden yrityksen alkutaipaleelta
Markkinointi arvon muodostamisen prosessina ja sen yhteys yrittäjyyden mahdollisuusprosessiin : tapaustutkimus kuuden yrityksen alkutaipaleelta
Sparad:
Genre | |
---|---|
Fysisk beskrivning |
275 sivua : kuvitettu, taulukkoja ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Språk i abstract |
engelska |
Beskrivning |
Kannessa: Turun yliopisto. Turun yliopiston kauppakorkeakoulu |
Förlag |
[Turku] :
Turun kauppakorkeakoulu : KY-Dealing Oy [jakaja],
2014
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Turun yliopisto, Turun kauppakorkeakoulu, 2014 |
Serie | Turun kauppakorkeakoulun julkaisuja, Sarja A, ISSN 0357-4652; 6:2014. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Metodik | |
Tillverkare | (Turku : Suomen Yliopistopaino - Juvenes Print). |
Mer information | Sirpa Hänti |
Verkkoaineisto |
978-952-249-355-2 |
ISBN |
978-952-249-354-5 pehmeäkantinen |
Hämta fulltext |