Markkinointi arvon muodostamisen prosessina ja sen yhteys yrittäjyyden mahdollisuusprosessiin : tapaustutkimus kuuden yrityksen alkutaipaleelta
Markkinointi arvon muodostamisen prosessina ja sen yhteys yrittäjyyden mahdollisuusprosessiin : tapaustutkimus kuuden yrityksen alkutaipaleelta
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
275 sivua : kuvitettu, taulukkoja ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Kannessa: Turun yliopisto. Turun yliopiston kauppakorkeakoulu |
Julkaisija |
[Turku] :
Turun kauppakorkeakoulu : KY-Dealing Oy [jakaja],
2014
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Turun yliopisto, Turun kauppakorkeakoulu, 2014 |
Sarja | Turun kauppakorkeakoulun julkaisuja, Sarja A, ISSN 0357-4652; 6:2014. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Metodologia | |
Valmistaja | (Turku : Suomen Yliopistopaino - Juvenes Print). |
Lisätiedot | Sirpa Hänti |
Verkkoaineisto |
978-952-249-355-2 |
ISBN |
978-952-249-354-5 pehmeäkantinen |
Hae kokoteksti |