Informaatio, informaatiolukutaito ja oppiminen
Finna-arvio
Informaatio, informaatiolukutaito ja oppiminen
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Web-Seal -projekti |
---|---|
Ulkoasu |
266 sivua : kuvitettu ; 21 cm Julkaistu myös verkkoaineistona Julkaistu myös verkkokirjana (ISBN 978-951-44-7333-3) |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Kokoomateos. Lisäpainokset: 2. p. 2008. Web-Seal -projekti. 2. p. 2008 |
Julkaisija |
[Tampere] :
Tampere University Press : Taju [jakaja],
2008
|
Sarja | Tampere University Press |
Luokitus |
nlm L udkx 02 udkx 025.4.03 udkx 001 udkx 371.694 udkx 681.324 udkx 002:37 udkx 004.7 udkx 159.953 Kasvatus. Opetus. Koulutus (udkf 37) Tietopalvelu. Dokumentaatiopalvelu. Informaatiopalvelu. Tietokannat (udkf 002) Opetusoppi (ykl 38.2) Kirjastotoimi. Kirjastotiede. Informatiikka (ykl 02) Opiskelutekniikka (ykl 38.3) Tietopalvelu. Informaatiopalvelu (ykl 02.36) |
Aiheet | |
Valmistaja | (Tampere : Tampereen Yliopistopaino) |
Lisätiedot | Eero Sormunen & Esa Poikela (toim.) |
Verkkoaineisto |
978-951-44-7333-3 |
ISBN |
978-951-44-7285-5 pehmeäkantinen |
Standarditunnukset |
A1307597 EAN 9789514472855 |
Kontrolloimaton nimeke |
Kohti informoitua ja informoivaa oppimista Määrätyt oppimistehtävät ja oppilaiden informaatiokäyttäytymisen tekijät PBL informaatiolukutaidon yhteisöllisenä tukena ja näkyväksi tekijänä Kohti dialogista lukutaitoa - oppimisen yhteisöllisiä tietokäytäntöjä ja suhdeverkostoja tunnistamassa Uudet lukutaidot koulun tietokäsityksen haastajina - tapaustutkimus viidesluokkalaisten mediatuottamisesta Internet lukiolaisten tiedonlähteenä - tapausesimerkkejä hyvin ja heikosti onnistuneista tiedonhakijoista Kohti yhteisöllistä tiedonhankintaa - ongelmaperustainen oppiminen tiedonhankinnan ympäristönä Miten informaatio muuntuu osaamiseksi? Tiedonkäytön ja oppimisprosessin yhteyksistä - informaatiotutkimuksen näkökulma Web-Seal -projekti Informaatiolukutaito ja oppiminen |
Hae kokoteksti |