University student's approaches to learning, self-regulation, and cognitive and attributional strategies : connections with well-being and academic success
University student's approaches to learning, self-regulation, and cognitive and attributional strategies : connections with well-being and academic success
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
74, [85] sivua : kuvitettu ; 21 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2011.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto |
Sarja | Tutkimuksia / Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteellinen tiedekunta, opettajankoulutuslaitos, ISSN 1799-2508; 325. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Annamari Heikkilä |
Verkkoaineisto |
978-952-10-6843-0 |
Bibliografia |
Sisältää bibliografisia viitteitä. |
ISBN |
978-952-10-6842-3 nidottu |
Hae kokoteksti |