Varhaiskasvatuksen tutkimusmenetelmiä
Finna-arvio
Varhaiskasvatuksen tutkimusmenetelmiä
Tallennettuna:
Ulkoasu |
448 sivua |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Julkaisija |
[Jyväskylä] :
Atena,
1999.
|
Luokitus | |
Aiheet |
→
|
Lisätiedot | toim. Isto Ruoppila ... [ja muita] |
ISBN |
951-796-180-4 nidottu |
Kontrolloimaton nimeke |
Lasten tutkimuksen eettisiä kysymyksiä Historian tutkimuksesta paikallisen päivähoidon vaiheisiin Vuoropuhelua lähihistorian dokumenttien kanssa Diskurssianalyyttinen lähestymistapa dokumenttiaineistoon Aineistolähtöinen tutkimus välineenä varhaiskasvatuksen asiantuntijuuden ymmärtämiseen Varhaiskasvatus lastentarhanopettajan silmin : narratiivis-elämäkerrallinen tutkimus varhaiskasvatukessa Työtä ja työkasvatusta käsittelevien tekstien sisällön analyysi laadullisen paradigman valossa Osallistuva kvalitatiivinen lähestymistapa kolmea vuotta nuorempien lasten päivähoidon tutkimuksessa Haastattelu lapsen ja aikuisen kohtaamisena : kokemuksia lasten pelkojen tutkimuksesta Lapsi ja osallistuva havainnoiminen Lasten vuorovaikutuksen havainnointi päiväkodissa Portfolio tutkimusmenetelmänä lapsuuden kasvu- ja oppimisympäristöissä Alle kolmevuotiaiden lasten päivähoidon sisäinen kehittäminen Motoristen perustaitojen ja fyysisen aktiivisuuden tutkiminen Lasten ja ikäihmisten vuorovaikutuksen vaikutukset 4-6 -vuotiaiden lasten ikäasenteisiin ja kehitykseen sekä ikäihmisten kokemaan toimintakykyyn Kansainvälinen vertaileva tutkimus varhaiskasvatuksessa Sosiaalis-kulttuurinen lapsen kehittymisen ja oppimisen analyysi : IEA preprimary -projekti Kulttuurien välisen tutkimuksen metodisia haasteita |
Hae kokoteksti |