Yhteisöllinen media ja muuttuva markkinointi 2.0
Finna-arvio
Yhteisöllinen media ja muuttuva markkinointi 2.0
Tallennettuna:
Ulkoasu |
312 sivua : kuvitettu ; 22 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Lisäpainokset: 2. p. 2008. |
Julkaisija |
Helsinki :
Talentum,
2007
|
Luokitus |
udkx 004.7 udkx 004.738.5 udkx 004.91 udkx 005.5 udkx 658.7/.8 udkx 658.8:659.2:004.738.5 udkx 659.2 udkx 681.324 Liiketalous (udkf 658) Markkinointi. Myynti. Jakelu. Tukkukauppa (udkf 658.8) Tietoliikenne. Radio. Televisio. Internet (udkf 654) Tietotekniikka. Ohjelmointi. Tietojenkäsittely. Atk. Tietokoneet. Tekoäly (udkf 004) Markkinointi. Kauppa (ykl 69.3) Internet. Intranet. Ekstranet (ykl 61.72) |
Aiheet | |
Valmistaja | ([Hämeenlinna] : Karisto) |
Lisätiedot | Sami Salmenkivi, Niko Nyman |
ISBN |
978-952-14-1239-4 kovakantinen |
Standarditunnukset |
A1195102 |
Hae kokoteksti |