Knowledge-based curriculum integration : potentials and challenges for teaching and curriculum design
Knowledge-based curriculum integration : potentials and challenges for teaching and curriculum design
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
viii, 87 sivua, 44 sivua useina numerointojaksoina : kaavio, lomake ; 25 cm |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
eng fin |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2022.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, 2022 |
Sarja | Kasvatustieteellisiä tutkimuksia / Helsingin yliopisto. Kasvatustieteellinen tiedekunta, ISSN 1798-8322; 141. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Joensuu : PunaMusta |
Lisätiedot | Mikko A. Niemelä |
Verkkoaineisto |
978-951-51-8252-4 |
Bibliografia |
Sisältää bibliografisia viitteitä. |
ISBN |
978-951-51-8251-7 pehmeäkantinen |
Standarditunnukset |
(FI-MELINDA)018231158 20230209171812.0 |
Hae kokoteksti |