Onomastics goes business : role and relevance of brand, company and other names in economic contexts : [papers given at the second international symposium on Names in the Economy, held at the Wirtschaftsuniversitt̃ Wien from 15 to 16 June 2007]
Finna-arvio
Onomastics goes business : role and relevance of brand, company and other names in economic contexts : [papers given at the second international symposium on Names in the Economy, held at the Wirtschaftsuniversitt̃ Wien from 15 to 16 June 2007]
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Role and relevance of brand, company and other names in economic contexts |
---|---|
Ulkoasu |
x, 287 sivua : kuvitettu |
Kieli |
useita kieliä saksa englanti ranska italia |
Alkuteoksen kieli |
saksa englanti ranska italia |
Julkaisija |
Berlin :
Logos,
2012.
|
Aiheet | |
Lisätiedot | ed. by ... Holger Wochele, Julia Kuhn, and Martin Stegu |
Bibliografia |
Sisältää bibliografisia viitteitä. |
ISBN |
9783832531539 pehmeäkantinen |
Huomautus kielistä |
Artikkelit saksaksi, englannikis, ranskaksi ja italiaksi |
Hae kokoteksti |