Kontekstuaalinen lähestymistapa matematiikan opetukseen ja oppimiseen. 2. osaraportti, Projektin toinen opetustutkimus oppilaiden opittavaksi tarkoitettuun tietoainekseen - suhde ja verrannollisuus - liittyvien reaalimaailman kokemusten ja ratkaisukeinojen huomioimiseksi ja rikastamiseksi perusasteen matematiikan opetuksessa
Finna-arvio
Kontekstuaalinen lähestymistapa matematiikan opetukseen ja oppimiseen. 2. osaraportti, Projektin toinen opetustutkimus oppilaiden opittavaksi tarkoitettuun tietoainekseen - suhde ja verrannollisuus - liittyvien reaalimaailman kokemusten ja ratkaisukeinojen huomioimiseksi ja rikastamiseksi perusasteen matematiikan opetuksessa
Tallennettuna:
Ulkoasu |
73 sivua |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Julkaisija |
Oulu :
Oulun yliopisto,
1990.
|
Sarja | Oulun yliopiston Kasvatustieteiden tiedekunnan tutkimuksia, 71. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Tapio Keranto |
ISBN |
951-42-2956-8 pehmeäkantinen |
Hae kokoteksti |