Akatemiasta markkinapaikalle : johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina
Finna-arvio
Akatemiasta markkinapaikalle : johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina
Tallennettuna:
Ulkoasu |
Julkaistu myös verkkoaineistona XI, 264 sivua : kuvitettu ; 22 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Lisäpainokset: 2. p. 2013. - 3. p. 2014. |
Julkaisija |
Helsinki :
Talentum,
2012
|
Luokitus |
Organisaatiotutkimus. Organisaatioteoria. Johtaminen (udkf 65.01) Kansanrunous. Folkloristiikka. Kansantavat. Vuotuisjuhlat (udkf 398) Markkinointi. Myynti. Jakelu. Tukkukauppa (udkf 658.8) udkx 65.012 udkx 658.3 udkx 65.012.4 udkx 658.626 udkx 65.012.2 udkx 65.01 udkx 658.8 Johtamisen tekniikka ja menetelmät (ykl 69.11) Markkinointi. Kauppa (ykl 69.3) Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne (ykl 69) |
Aiheet | |
Valmistaja | (Liettua : Baltoprint) |
Lisätiedot | Anu Puusa, Helen Reijonen, Pauli Juuti, Tommi Laukkanen |
Verkkoaineisto |
9789521419850 |
Bibliografia |
Sisältää bibliografisia viitteitä (sivut 251-263). |
ISBN |
978-952-14-1984-3 kovakantinen |
Standarditunnukset |
(FI-MELINDA)006113797 20220202115310.0 |
Hae kokoteksti |