Ainutkertainen oppija : erilaisuuden ymmärtäminen ja kohtaaminen
Finna-arvio
Ainutkertainen oppija : erilaisuuden ymmärtäminen ja kohtaaminen
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Erilaisuuden ymmärtäminen ja kohtaaminen |
---|---|
Ulkoasu |
244 sivua : kuvitettu Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Lisäpainokset: 2. p. 2012. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
PS-kustannus,
2009.
|
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Oiva Ikonen & Ansaliina Krogerus (toim.) |
Verkkoaineisto |
9789524516914 |
ISBN |
978-952-451-420-0 pehmeäkantinen |
Kontrolloimaton nimeke |
ADHD-lapsen kohtaaminen Ajattelun ja ongelmanratkaisutaitojen kehittäminen Alisuoriutuminen ei ole pysyvä olotila Erityisen tuen palveluverkosto tukee lähikouluperiaatteen toteutumista Erityisopettajuus muutoksessa Hyveiden oppiminen Kielen kehityksen vaikeudet ja onnistunut integraatio Lukemisen vaikeuksien kuntoutus Lukivaikeudet ja koulumenestys Muutospuheesta osaamisen sovittamiseen - opettaja työnsä kokijana ja tekijänä Opiskelun tuen järjestäminen käytännössä Oppilaan oikeus saada varhaista ja ennalta ehkäisevää tukea ja erityisopetusta vahvistuu Pienin askelin kohti inkluusiota Prosessianalyysiin perustuva luku- ja kirjoitustaidon arviointi lukiopetuksen perustana Sosiaalinen media ja virtuaalimaailmat opetuskäytössä Strategia kunnan, koulun ja oppilaan tasolla Tarkkaavaisuuden pulmat ja ratkaisukeskeinen neuropsykiatrinen valmennus Tasa-arvoinen ja yksilöllinen oppilaan arviointi Tutkimus lisää ymmärrystä yksilöllisen tuen tarpeesta Tyttö- ja poikapedagogiikka - uusi mahdollisuus vai askel taaksepäin |
Hae kokoteksti |