Rehtorius peliäkö ?
Finna-arvio
Rehtorius peliäkö ?
Tallennettuna:
Ulkoasu |
262 sivua : kuvitettu ; 26 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Julkaisija |
Helsinki, :
OKKA-säätiö,
2009.
|
Sarja | Opetus-, kasvatus- ja koulutusalojen säätiö - Okka-säätiön julkaisuja |
Aiheet | |
Lisätiedot | [toim.] Kristiina Huhtanen, Soili Keskinen |
ISBN |
978-952-5508-18-5 kovakantinen |
Kontrolloimaton nimeke |
Ammatillisen koulun laatua kehittämässä Analyyttisuus vs. intuitiivisuus - kognitiiviset tylit ja niiden merkitys oppilaitosjohtajan työssä Kehityskeskustelut koulun johtamisen ja kehittämisen välineenä Kodin ja koulun yhteistyön kehittäminen Koulutoimenjohtajien verkoston kehittäminen Perehdyttäminen ja perehdyttämisstrategia koulussa Perusopetuksen toimintaympäristö muutoksessa - katsaus Paras-hankkeeseen Rehtoriksi ryhtyminen ja rehtorina toimiminen Sukupuolen merkitys johtajuuteen naisrehtorin näkökulmasta Tiimityö ja ryhmien työskentely Uuden opettajan perehdyttäminen Varjostus opettajana kehittymisen ja kouluyhteisön kehittämisen menetelmänä |
Hae kokoteksti |