Ihmistä kasvattamassa : koulutus - arvot - uudet avaukset : professori Hannele Niemen juhlakirja = Cultivating humanity : education - values - new discoveries
Finna-arvio
Ihmistä kasvattamassa : koulutus - arvot - uudet avaukset : professori Hannele Niemen juhlakirja = Cultivating humanity : education - values - new discoveries
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
440 sivua : kuvitettu |
Kieli |
suomi englanti |
Julkaisija |
Turku :
Suomen Kasvatustieteellinen Seura,
2008.
|
Sarja | Kasvatusalan tutkimuksia, 40. |
Aiheet | |
Lisätiedot | Arto Kallioniemi ... [ja muita] (toim.) |
ISBN |
978-952-5401-42-4 |
Kontrolloimaton nimeke |
Aineenopettajankoulutusta kehittämässä Ammatillisen kompetenssin juuret Bolognan sopimus ja sen vaikutus suomalaiseen korkeakoululaitokseen Cultivating humanity : education - values - new discoveries Designing a powerful learning environment for mathematical problem solving : a Flemish perspective Eksistenssianalyyttinen didaktinen teoria uskonnon opetuksen uudistajana Etiikan "uusi tulo" opettajuuteen ja opettajankoulutukseen Hannele Niemen kirjallinen tuotanto Kansainvälinen tiede- ja koulutuspolitiikka Kasvatuksesta ja kasvatusajattelun itseymmärryksestä Martin Buberin dialogisuusfilosofian valossa Kenttäkouluverkostoyhteistyö - kumppanuusdialogia opettajana kasvun tiellä Kerronnallisuus lähestymistapana ja mahdollisuutena opettajankoulutuksessa Opening communicative space : evaluation and the public sphere Opettajankoulutuksen muuttuvat paradigmat Oppimisen ilo Oppimisen tutkimuksen edistäminen monitieteisenä verkostoyhteistyönä Pisa, Suomi ja koulujärjestelmien vertailua Professori Hannele Niemen juhlakirja Seminaareista Bolognan prosessiin Sotilaspedagogiikan ja kasvatustieteen rajapinnalla Taloudellinen tehokkuus vai vastuullinen kansalaisuus? : kasvatuksen eettiset tavoitteet Tiedepolitiikka ja koulutuspolitiikka osaamisen vahvistajana Tunnustuksellisesta uskonnon opetuksesta oman uskonnon opetukseen Uuden kynnyksellä - kohti opettajan interkulttuurista kompetenssia Yliopistopedagogiikka tutkimusintensiivisessä yliopistossa Yliopistotyöyhteisön kehittämisen kysymyksiä The fundamental commitments of educators : toward a professional ethics which is grounded in humanism and critical pedagogy The meaning of active citizenship during turbulent times |
Hae kokoteksti |