Number sense in young children-(inter)national group differences and an intervention programme for children with low and average performance
Number sense in young children-(inter)national group differences and an intervention programme for children with low and average performance
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
Julkaistu myös verkkoaineistona ix, 146 sivua : kuvitettu |
Kieli |
suomi englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteellinen tiedekunta, soveltavan kasvatustieteen laitos |
Julkaisija |
Helsinki :
Helsingin yliopisto,
2006.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto |
Sarja | Tutkimuksia / Helsingin yliopiston soveltavan kasvatustieteen laitos, ISSN 1795-2158; 269. |
Aiheet | |
Lisätiedot | Pirjo Aunio |
Verkkoaineisto |
9521030070 |
ISBN |
952-10-3006-2 pehmeäkantinen |
Kontrolloimaton nimeke |
Lasten lukukäsite : tutkimus kansainvälisistä ja kansallisista eroista lukukäsitteessä sekä matemaattisen ajattelun interventiosta |
Hae kokoteksti |