Texter och så vidare : det vidgade textbegreppet i svensk skola och förskola
Finna-arvio
Texter och så vidare : det vidgade textbegreppet i svensk skola och förskola
Tallennettuna:
Ulkoasu |
140 sivua : kuvitettu |
---|---|
Kieli |
ruotsi |
Alkuteoksen kieli |
ruotsi |
Julkaisija |
Stockholm :
Svensklärarföreningen,
2004.
|
Sarja | Svensklärarföreningens årsskrift, 2003. Svensklärarföreningens skriftserie, 226. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | redaktörer Maj Asplund Carlsson, Gunilla Molin och Richard Nordberg |
ISBN |
91-27-63393-4 |
Kontrolloimaton nimeke |
Bok blir spel. Om litterära cd-rom-spel för barn Det nya (svensk)ämnet för båda könen Det vidgade textbegreppet i kursplanerna Fritidsläsning - bara en privatsak? KOM-M/IT -projektet - det vidgade textbegreppet i en specialpedagogisk skolvardag Kompetens och attityd i mångkulturella klassrum. Litteraturens möjligheter och begränsningar Lekvärldar inspirerade av barnböcker När bilden blev text - och åter bara bild Tal och skrift i det teknikstyrda samhället Å handle med tekster i det digitale rom |
Hae kokoteksti |