Koulu ja kansalaisyhteiskunta historiallisessa perspektiivissä
Finna-arvio
Koulu ja kansalaisyhteiskunta historiallisessa perspektiivissä
Tallennettuna:
Ulkoasu |
205 sivua ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Julkaisija |
Helsinki :
Historiallis-yhteiskuntatiedollisen kasvatuksen tutkimus- ja kehittämiskeskus : Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitos [jakaja],
2003
|
Sarja | Historiallis-yhteiskuntatiedollisen kasvatuksen tutkimus- ja kehittämiskeskuksen tutkimuksia, ISSN 1459-5710; 1. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Hakapaino) |
Lisätiedot | Jukka Rantala (toim.) |
ISBN |
952-10-1260-9 pehmeäkantinen |
Standarditunnukset |
(FI-MELINDA)005470461 20231011114631.0 |
Kontrolloimaton nimeke |
Johdanto : koulu kansalaisyhteiskuntaa rakentamassa 'Uusien historioiden' avaamia näkökulmia kasvatushistoriaan Koulun merkitys suomalaisen kansallisvaltion ja kansalaisyhteiskunnan kehityksessä J. V. Snellman ja kansallinen kasvatus Kansakouluaate saapuu Kuopion maalaiskuntaan Yksityinen oppikoulu kansalaisyhteiskunnan hankkeena Vanhempien kouluvalintaoikeus 1990-luvun kansalaiskeskustelussa Kasvatusta teknologian ehdoilla Ammattina kansakunnan äiteys - naisopettajien tie kansanedustajiksi autonomian ajan lopulla Vanhasuomalainen kouluhallitus opettajien arvostelun kohteena Muuttuva opettajuus sotienjälkeisessä Suomessa |
Hae kokoteksti |