Technological support for self-regulated learning : the tripartite relationship between learner, teacher and technology in the regulation of the learning process
Technological support for self-regulated learning : the tripartite relationship between learner, teacher and technology in the regulation of the learning process
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (82 sivua) : kuvitettu |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa. Vertaisarvioitu. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2023.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, 2023 |
Sarja | Dissertationes Universitatis Helsingiensis, ISSN 2954-2952; 39. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Joonas Merikko |
Painettu |
978-951-51-9112-0 |
Saavutettavuus |
tekstiin perustuva |
Bibliografia |
Sisältää bibliografisia viitteitä. |
ISBN |
978-951-51-9113-7 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hae kokoteksti |