Democracy through pop? : thinking with intersectionality in popular music education in Finnish schools
Democracy through pop? : thinking with intersectionality in popular music education in Finnish schools
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Muut nimekkeet |
Thinking with intersectionality in popular music education in Finnish schools |
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (174 sivua) : kuvitettu |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Julkaisija |
Helsinki :
Sibelius Academy of the University of Arts,
2022.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsinki : Taideyliopiston Sibelius-Akatemia, musiikkikasvatuksen, jazzin ja kansanmusiikin osasto, MuTri-Tohtorikoulu, 2022 |
Sarja | Studia musica, ISSN 2489-8155; 90. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Minja Koskela |
Painettu |
978-952-329-265-9 |
Saavutettavuus |
tekstiin perustuva |
ISBN |
978-952-329-266-6 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hae kokoteksti |