Democracy through pop? : thinking with intersectionality in popular music education in Finnish schools
Democracy through pop? : thinking with intersectionality in popular music education in Finnish schools
Sparad:
Genre | |
---|---|
Andra titlar |
Thinking with intersectionality in popular music education in Finnish schools |
Fysisk beskrivning |
1 verkkoaineisto (174 sivua) : kuvitettu |
Språk |
engelska |
Originalverkets språk |
engelska |
Språk i abstract |
finska |
Beskrivning |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Förlag |
Helsinki :
Sibelius Academy of the University of Arts,
2022.
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Helsinki : Taideyliopiston Sibelius-Akatemia, musiikkikasvatuksen, jazzin ja kansanmusiikin osasto, MuTri-Tohtorikoulu, 2022 |
Serie | Studia musica, ISSN 2489-8155; 90. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Mer information | Minja Koskela |
Painettu |
978-952-329-265-9 |
Tillgänglighet |
tekstiin perustuva |
ISBN |
978-952-329-266-6 PDF |
Tillgång | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hämta fulltext |