Higher education students' perceptions of acceptance, engagement, and experience with social media as a collaborative learning tool : the SMCLT integration structural model
Higher education students' perceptions of acceptance, engagement, and experience with social media as a collaborative learning tool : the SMCLT integration structural model
Sparad:
Genre | |
---|---|
Fysisk beskrivning |
1 verkkoaineisto (195 sivua, 108 sivua useina numerointijaksoina, 11 numeroimatonta sivua) : kuvitettu, kaavioita |
Språk |
engelska |
Originalverkets språk |
engelska |
Språk i abstract |
engelska |
Beskrivning |
Avattu lyhenne: SMCLT, Social media as a collaborative learning tool. Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 6 eripainosta. |
Förlag |
Joensuu :
University of Eastern Finland,
2022.
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Itä-Suomen yliopisto, Joensuu, luonnontieteiden ja metsätieteiden tiedekunta, 2022 |
Serie | Publications of the University of Eastern Finland, Dissertations in forestry and natural sciences, ISSN 1798-5676; 474. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Mer information | Vasileios Paliktzoglou |
Painettu |
978-952-61-4575-4 |
Tillgänglighet |
tekstiin perustuva |
ISBN |
978-952-61-4576-1 PDF |
Tillgång | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hämta fulltext |