Higher education students' perceptions of acceptance, engagement, and experience with social media as a collaborative learning tool : the SMCLT integration structural model
Higher education students' perceptions of acceptance, engagement, and experience with social media as a collaborative learning tool : the SMCLT integration structural model
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (195 sivua, 108 sivua useina numerointijaksoina, 11 numeroimatonta sivua) : kuvitettu, kaavioita |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Avattu lyhenne: SMCLT, Social media as a collaborative learning tool. Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 6 eripainosta. |
Julkaisija |
Joensuu :
University of Eastern Finland,
2022.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Itä-Suomen yliopisto, Joensuu, luonnontieteiden ja metsätieteiden tiedekunta, 2022 |
Sarja | Publications of the University of Eastern Finland, Dissertations in forestry and natural sciences, ISSN 1798-5676; 474. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Vasileios Paliktzoglou |
Painettu |
978-952-61-4575-4 |
Saavutettavuus |
tekstiin perustuva |
ISBN |
978-952-61-4576-1 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hae kokoteksti |