Higher education students' perceptions of acceptance, engagement, and experience with social media as a collaborative learning tool : the SMCLT integration structural model
Higher education students' perceptions of acceptance, engagement, and experience with social media as a collaborative learning tool : the SMCLT integration structural model
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
195 sivua, 108 sivua useina numerointijaksoina, 11 numeroimatonta sivua : kuvitettu, kaavioita ; 25 cm |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Avattu lyhenne: SMCLT, Social media as a collaborative learning tool. Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 6 eripainosta. |
Julkaisija |
Joensuu :
University of Eastern Finland,
2022.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Itä-Suomen yliopisto, Joensuu, luonnontieteiden ja metsätieteiden tiedekunta, 2022 |
Sarja | Publications of the University of Eastern Finland, Dissertations in Forestry and Natural Sciences, ISSN 1798-5668; 474. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Joensuu : PunaMusta Oy |
Lisätiedot | Vasileios Paliktzoglou |
Verkkoaineisto |
978-952-61-4576-1 |
ISBN |
978-952-61-4575-4 pehmeäkantinen |
Hae kokoteksti |