Transformatiivinen opettajaksi oppiminen : fenomenologis-hermeneuttinen analyysi luokanopettajakoulutuksesta
Transformatiivinen opettajaksi oppiminen : fenomenologis-hermeneuttinen analyysi luokanopettajakoulutuksesta
Sparad:
Genre | |
---|---|
Fysisk beskrivning |
1 verkkoaineisto (257 sivua) : kuvitettu |
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Språk i abstract |
eng fin |
Förlag |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2022.
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede, 2022 |
Serie | JYU dissertations, ISSN 2489-9003; 529. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Mer information | Minni Matikainen |
Painettu |
978-951-39-9308-5 |
ISBN |
978-951-39-9179-1 PDF |
Tillgång | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hämta fulltext |