Transformatiivinen opettajaksi oppiminen : fenomenologis-hermeneuttinen analyysi luokanopettajakoulutuksesta
Transformatiivinen opettajaksi oppiminen : fenomenologis-hermeneuttinen analyysi luokanopettajakoulutuksesta
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (257 sivua) : kuvitettu |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
eng fin |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2022.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede, 2022 |
Sarja | JYU dissertations, ISSN 2489-9003; 529. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Minni Matikainen |
Painettu |
978-951-39-9308-5 |
ISBN |
978-951-39-9179-1 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hae kokoteksti |