Transformatiivinen opettajaksi oppiminen : fenomenologis-hermeneuttinen analyysi luokanopettajakoulutuksesta
Transformatiivinen opettajaksi oppiminen : fenomenologis-hermeneuttinen analyysi luokanopettajakoulutuksesta
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
257 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2022.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede, 2022 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House |
Lisätiedot | Minni Matikainen |
Verkkoaineisto |
978-951-39-9179-1 |
ISBN |
978-951-39-9308-5 pehmeäkantinen |
Hae kokoteksti |