Emerging learning technologies’ acceptance : influence on pre-service teachers in Pakistan during the COVID-19
Emerging learning technologies’ acceptance : influence on pre-service teachers in Pakistan during the COVID-19
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
82 sivua, 83 sivua useina numerointijaksoina : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2022.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, 2022 |
Sarja | Kasvatustieteellisiä tutkimuksia, ISSN 1798-8322; 148. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Helsinki : Unigrafia |
Lisätiedot | Muhammad Zaheer Asghar |
Verkkoaineisto |
978-951-51-8647-8 |
ISBN |
978-951-51-8646-1 pehmeäkantinen |
Hae kokoteksti |