Emerging learning technologies’ acceptance : influence on pre-service teachers in Pakistan during the COVID-19
Emerging learning technologies’ acceptance : influence on pre-service teachers in Pakistan during the COVID-19
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (82 sivua) : kuvitettu |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
eng fin |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2022.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, 2022 |
Sarja | Kasvatustieteellisiä tutkimuksia, ISSN 2489-2297; 148. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Muhammad Zaheer Asghar |
Painettu (yhteenveto-osa ja eripainokset) |
978-951-51-8646-1 |
ISBN |
978-951-51-8647-8 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hae kokoteksti |