Tunteet osana organisaation identiteettiä : organisaatioidentiteetin affektiivisuuden merkitys pääomasijoitteisen yrityskaupan luomassa omistajamuutostilanteessa
Tunteet osana organisaation identiteettiä : organisaatioidentiteetin affektiivisuuden merkitys pääomasijoitteisen yrityskaupan luomassa omistajamuutostilanteessa
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Muut nimekkeet |
Organisaatioidentiteetin affektiivisuuden merkitys pääomasijoitteisen yrityskaupan luomassa omistajamuutostilanteessa |
Ulkoasu |
268 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
eng fin |
Julkaisija |
Turku :
Turun yliopisto,
2021.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Turun yliopisto, Turun kauppakorkeakoulu, 2021 |
Sarja | Turun yliopiston julkaisuja, Sarja E, Oeconomica, ISSN 2343-3159; osa 72. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Turku, Painosalama Oy |
Lisätiedot | Johanna Marin |
Verkkoaineisto |
978-951-29-8341-4 |
ISBN |
978-951-29-8340-7 pehmeäkantinen |
Hae kokoteksti |