University of applied sciences students’ perceptions on engagement and spoken interaction in blended learning language studies
University of applied sciences students’ perceptions on engagement and spoken interaction in blended learning language studies
Linkki verkkoaineistoon
Yhteenveto-osa
Hae kokoteksti
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
126 sivua, 61 sivua useina numerointijaksoina : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
eng fin |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2022.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, 2022 |
Sarja | Kasvatustieteellisiä tutkimuksia / Helsingin yliopisto. Kasvatustieteellinen tiedekunta, ISSN 1798-8322; 130. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Helsinki : Unigrafia |
Lisätiedot | Kirsi Korkealehto |
Verkkoaineisto |
978-951-51-7803-9 |
ISBN |
978-951-51-7802-2 pehmeäkantinen |
Hae kokoteksti |