University of applied sciences students’ perceptions on engagement and spoken interaction in blended learning language studies
University of applied sciences students’ perceptions on engagement and spoken interaction in blended learning language studies
Linkki verkkoaineistoon
Yhteenveto-osa
Hae kokoteksti
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (126 sivua) : kuvitettu |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
eng fin |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2022.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, 2022 |
Sarja | Kasvatustieteellisiä tutkimuksia / Helsingin yliopisto. Kasvatustieteellinen tiedekunta, ISSN 2489-2297; 130. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Kirsi Korkealehto |
Painettu (yhteenveto-osa ja eripainokset) |
978-951-51-7802-2 |
ISBN |
978-951-51-7803-9 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hae kokoteksti |