Raportti luokanopettajien käsityksistä monilukutaidosta 2019
Finna-arvio
Raportti luokanopettajien käsityksistä monilukutaidosta 2019
Tallennettuna:
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (52 sivua) |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Tutkimuksen on toteuttanut Tampereen yliopiston kasvatustieteiden ja kulttuurin tiedekunnan Tulevaisuuden tekstitaidot -tutkimusryhmä (EduLit) yhteistyössä Opetushallituksen kanssa ja osana Kansallisen audiovisuaalisen instituutin Uudet lukutaidot -kehittämisohjelmaa. |
Julkaisija |
[Helsinki] : [Tampere] :
Kansallinen audiovisuaalinen instituutti,
[2020]
|
Sarja | Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja, ISSN 2342-5970; 2020, 2. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Pirjo Kulju, Reijo Kupiainen & Mari Pienimäki |
ISBN |
978-952-68887-8-1 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa Aineisto on käytettävissä vapaakappaletyöasemilla |
Käyttöehdot | Aineisto on käytettävissä tutkimus- ja muihin tarkoituksiin;
laki kulttuuriaineistojen tallettamisesta ja säilyttämisestä
|
Hae kokoteksti |