Learning to read and spell in Oshikwanyama language : precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction
Learning to read and spell in Oshikwanyama language : precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Muut nimekkeet |
Precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction |
Ulkoasu |
159 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Oikea kustantaja Taimi-Ndapandula Nghikembua. Julkaisussa virheellisesti sarjamerkintö: JYU Dissertations 317 ja ISSN-tunnus 2489-9003. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2020.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede (OKL), 2020 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House |
Lisätiedot | Taimi-Ndapandula Nghikembua |
Verkkoaineisto |
978-951-39-8385-7 |