Teacher educators in the academic university context : the relationship between research-teaching integration, approaches to teaching, self-efficacy beliefs in teaching and burnout
Teacher educators in the academic university context : the relationship between research-teaching integration, approaches to teaching, self-efficacy beliefs in teaching and burnout
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Muut nimekkeet |
Opettajankouluttajat yliopistossa : opetuksen ja tutkimuksen integrointi, opetukselliset lähestymistavat, pystyvyysuskomukset ja uupumus |
Ulkoasu |
118 sivua, 91 sivua useina numerointijaksoina : kaavioita, lomake ; 25 cm |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
eng fin chi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2021.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, 2021 |
Sarja | Kasvatustieteellisiä tutkimuksia / Helsingin yliopisto. Kasvatustieteellinen tiedekunta, ISSN 1798-8322; 117. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Helsinki : Unigrafia |
Lisätiedot | Yanling Cao |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa) |
978-951-51-7403-1 |
ISBN |
978-951-51-7402-4 pehmeäkantinen |
Hae kokoteksti |