Alcohol marketing on social media sites in Finland and Sweden : a comparative audit study of brands' presence and content, and the impact of a legislative change
Finna-arvio
Alcohol marketing on social media sites in Finland and Sweden : a comparative audit study of brands' presence and content, and the impact of a legislative change
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Comparative audit study of brands' presence and content, and the impact of a legislative change |
---|---|
Ulkoasu |
105 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
fin swe |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki, Faculty of Social Sciences,
2019.
|
Sarja | Valtiotieteellisen tiedekunnan julkaisuja, ISSN 2343-273X; 113. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Metodologia | |
Valmistaja | Helsinki : Unigrafia |
Lisätiedot | Emmi Kauppila, Mikaela Lindeman, Johan Svensson, Matilda Hellman, Anu Katainen |
Verkkoaineisto |
978-951-51-3382-3 |
ISBN |
978-951-51-3381-6 nidottu |
Hae kokoteksti |