Overlap between reading and arithmetic skills from primary to lower secondary school and the underlying cognitive mechanisms
Overlap between reading and arithmetic skills from primary to lower secondary school and the underlying cognitive mechanisms
Tallennettuna:
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (61 sivua, 31 sivua useina numerointijaksoina) : kuvitettu |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2020.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia, 2020 |
Sarja | JYU dissertations, ISSN 2489-9003; 181. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Heidi Korpipää |
ISBN |
978-951-39-8023-8 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hae kokoteksti |