Mastering learning situations : self-regulation, executive functions and self-regulatory efficacy among elementary school pupils
Mastering learning situations : self-regulation, executive functions and self-regulatory efficacy among elementary school pupils
Saved in:
Genre | |
---|---|
Physical Description |
51 sivua, 27 sivua useina numerointijaksoina, 42 numeroimatonta sivua : kuvitettu ; 25 cm |
Language |
English |
Language of Original Work |
English |
Language of Abstract |
Finnish |
Item Description |
Oikea kustantaja Mika Paananen. Julkaisussa virheellisesti sarjamerkintö: JYU Dissertations 149 ja ISSN-tunnus 2489-9003. Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Published |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2019.
|
Dissertation Note | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia, 2019 |
Classification | |
Subjects | |
Manufacturer | Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House |
Additional Information | Mika Paananen |
Verkkoaineisto |
978-951-39-7928-7 |