Exploring active and skilful student teacher learning : self-regulated and co-regulated learning in primary teacher education
Exploring active and skilful student teacher learning : self-regulated and co-regulated learning in primary teacher education
Tallennettuna:
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (83 sivua) : kuvitettu |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
eng fin |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa. |
Julkaisija |
Helsinki :
Helsingin yliopisto,
2020.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, 2020 |
Sarja | Kasvatustieteellisiä tutkimuksia, ISSN 2489-2297; 91. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Emmi Saariaho-Räsänen |
Painettu |
978-951-51-6457-5 |
ISBN |
978-951-51-6458-2 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hae kokoteksti |