Exploring active and skilful student teacher learning : self-regulated and co-regulated learning in primary teacher education
Exploring active and skilful student teacher learning : self-regulated and co-regulated learning in primary teacher education
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Self-regulated and co-regulated learning in primary teacher education |
---|---|
Ulkoasu |
83 sivua, 99 sivua useina numerointijaksoina : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
eng fin |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Julkaisija |
Helsinki :
Helsingin yliopisto,
2020.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, 2020 |
Sarja | Kasvatustieteellisiä tutkimuksia, ISSN 1798-8322; 91. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Helsinki : Yliopistopaino |
Lisätiedot | Emmi Saariaho-Räsänen |
Verkkoaineisto |
9789515164582 |
ISBN |
978-951-51-6457-5 pehmeäkantinen |
Hae kokoteksti |