The lunatics have taken over the assessment : utilising summative self-assessment to theorise – and disrupt – the interplay of agency and power in undergraduate mathematics education
The lunatics have taken over the assessment : utilising summative self-assessment to theorise – and disrupt – the interplay of agency and power in undergraduate mathematics education
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (89 sivua) : kuvitettu |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2020.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta, 2020 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Juuso Henrik Nieminen |
Painettu |
978-951-51-6365-3 |
ISBN |
978-951-51-6366-0 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hae kokoteksti |