The lunatics have taken over the assessment : utilising summative self-assessment to theorise – and disrupt – the interplay of agency and power in undergraduate mathematics education
The lunatics have taken over the assessment : utilising summative self-assessment to theorise – and disrupt – the interplay of agency and power in undergraduate mathematics education
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
89 sivua, 47 sivua useina numerointijaksoina, 12 numeroimatonta sivua : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2020.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta, matematiikan ja tilastotieteen osasto, 2020 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Helsinki : Unigrafia |
Lisätiedot | Juuso Henrik Nieminen |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa) |
978-951-51-6366-0 |
ISBN |
978-951-51-6365-3 nidottu |
Hae kokoteksti |