The significance of social influence for the sustainability of consumers' food choices : understanding the impacts of social images of consumption stereotypes and perceived social norms
The significance of social influence for the sustainability of consumers' food choices : understanding the impacts of social images of consumption stereotypes and perceived social norms
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (89 sivua) : kuvitettu |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2020.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, maatalous-metsätieteellinen tiedekunta, 2020 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Laura Salmivaara |
Painettu |
978-951-51-6184-0 |
ISBN |
978-951-51-6185-7 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hae kokoteksti |